You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - ערב היסטורי ומרגש לבני סכנין
קרובים להבאת תואר ארצי ראשון למחלקת הנוער של המועדון. שחקני קבוצת הנוער של בני סכנין (צילום: ראובן שוורץ)

נוער - ערב היסטורי ומרגש לבני סכנין

הקבוצה הצפונית העפילה לראשונה בתולדות המועדון לגמר גביע המדינה, לאחר שניצחה 1:3 את הפועל באר שבע. מחר בערב תדע מי תשחק מולה במשחק הגמר

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

בימים אלה מציינים במועדון הכדורגל של בני סכנין 20 שנים לזכייה ההיסטורית של קבוצת הבוגרים בגביע המדינה, בעונתה הראשונה וההיסטורית בליגת העל. עם הרוח הזו מאמינים בסכנין שבקרוב מאוד היסטוריה דומה תעשה קבוצת הנוער, שהערב עשתה צעד משמעותי לעבר המטרה בזכות ניצחון 1:3 על הפועל באר שבע במשחק חצי גמר הגביע, שנערך באצטדיון בנס ציונה, שיארח מחר את משחק חצי הגמר השני בין מ.ס אשדוד להפועל רעננה.

בני סכנין, שלא הייתה במיטבה במחצית הראשונה, הייתה זו שכבשה ראשונה, כשבדקה ה-28 החלוץ, צ'ינימירים גודווין, שכבר כבש בקבוצת הבוגרים, פרץ לרחבת באר שבע והעביר מסירת רוחב לווחיד ח'ליל, מלך שערי סכנין, שבעט מטווח קצר לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

בדקה ה-39 נועם שחר, החלוץ חריג הגיל של הפועל באר שבע ומלך שעריה, השתלט על כדור ארוך שנשלח לעברו ובעט מהרחבה לרשת וקבע שוויון 1:1.

את המחצית השניה סכנין החלה בצורה מצוינת. בדקה ה-48 בעיטה חופשית בגובה נמוך מכ-25 מטרים מרגלו של אחמד טאהא הסתיימה בשער יתרון 1:2.

בדקה ה-88 סכנין סגרה עניין, כשהתקפה מתפרצת הובילה את שחקן הכנף, אניס פורת עיאש, שחקן נבחרת הנוער, למצב של אחד על אחד מול איתי חמי וזה לא התבלבל ובעט לרשת וקבע את תוצאת המשחק - 1:3 לזכות סכנין.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש  לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון 


שתפו אותנו